02.10.2012

Media pozytywnie o Trójce

Radiowa Trójka znalazła się na drugim miejscu wśród marek stacji radiowych objętych tegorocznym badaniem ?Top Marka 2012?. W porównaniu z innymi rozgłośniami, Program 3 zdobył najwięcej punktów za pozytywny wydźwięk publikacji prasowych.


Wśród rozgłośni radiowych objętych tegorocznym badaniem ?Top Marka?, Trójka uplasowała się na drugiej pozycji z sumą 65 punktów i jednocześnie pobiła swój rekord. Dotychczas Program 3 zajmował miejsca trzecie (2011, 2010), a w dwóch pierwszych edycjach badania ? czwarte (2008, 2009).


Na ogólną ocenę składały się m.in. punkty za liczbę publikacji, zasięg publikacji oraz punkty za wydźwięk, których Program 3 otrzymał najwięcej spośród badanych marek radiowych (27). Spośród wszystkich artykułów prasowych dotyczących Trójki, aż 409 było pozytywnych ? na tle innych stacji radiowych (drugi w kolejności najlepszy wynik to 230 punktów), Program 3 wyraźnie wyszedł na prowadzenie.


Trójka zajęła także pierwsze miejsce, jeśli chodzi o wartość ekwiwalentu reklamowego analizowanych publikacji. Koszt wykupienia powierzchni reklamowej odpowiadającej analizowanym artykułom wyniósłby 138 741 207 zł.


Raport Top Marka 2012 jest analizą tekstów, jakie ukazały się w ciągu 12 miesięcy ? od 1 lipca 2011 do 30 czerwca br. W tegorocznym zestawieniu objęto analizą 280 tysięcy publikacji prasowych. Publikacje te zostały wyselekcjonowane na podstawie monitoringu ponad tysiąca tytułów prasy ogólnopolskiej i regionalnej. Pod uwagę wzięto ogólnopolskie dzienniki i tygodniki opinii, tytuły ekonomiczne, specjalistyczne (branżowe), magazyny life-stylowe oraz tabloidy. Na punktację wpływa nie tylko liczba informacji, które ukazują się w mediach na temat badanych marek, ale także ich jakość. Piątą edycję badania Top Marka przygotował miesięcznik ?Press? i agencja informacyjna ?PRESS-SERVICE Monitoring Mediów?.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz