23.09.2012

Nexto sprzedaje bestsellery za 9,90 zł i rozdaje czytniki

Nexto uruchamia akcję promocyjną, która ma pokazać, iż Polacy są zainteresowani e-czytaniem i potrafią płacić za cyfrowe dzieła.



Swój cel ma zamiar udowodnić sprzedając bestsellerowe tytuły za jedyne 9,90zł przez następnych 30 dni.Promocja ?Czas na ebooki, Polacy!? ma dwa główne cele ? pokazać wydawnictwom ile ebooków można sprzedać ustalając ich cenę na odpowiednim poziomie oraz promować e-czytelnictwo pośród osób, które do tej pory nie miały zbyt dużej z tym styczności. Obydwa priorytety zostaną osiągnięte bez większych trudności dzięki szeroko zakrojonej akcji promocyjnej oraz atrakcyjnym cenom bestsellerowych tytułów. Przez 30 dni codziennie pojawiać się będą, za 9,90zł, książki takich autorów jak Stephen King, Stieg Larsson, Harlan Coben czy Terry Pratchett.


W celu przekonania czytelników do ebooków przygotowano także możliwość wygrania 30 czytników ebooków Onyx Boox i62 Espresso. Jest to e-reader z wysokiej jakości wyświetlaczem w technologii e-papier E Ink Pearl, ekranem dotykowym multi-touch, łącznością WiFi oraz światowej klasy syntezatorem mowy IVONA. Rozdanych będzie 30 urządzeń o łącznej wartości ponad 20 tys. zł.




Księgarnia internetowa Nexto na bieżąco śledzi rozwój czytelnictwa elektronicznego w Polsce. Pomimo zwiększającego się zainteresowania treściami cyfrowymi ze strony użytkowników, rynek wciąż dostosowuje się do potencjału, jaki pojawia się w tym segmencie. Po raz kolejny widzimy ogromną przepaść jaka dzieli nas od rozwiniętych krajów zachodnich, w których e-czytelnictwo zaczyna wieść prym. Pomimo, że zwolenników ebooków w Polsce nie brakuje, to często są oni traktowani jak klienci drugiej kategorii. Z tego powodu wynika sytuacja, że e-książki, których koszt jednostkowy jest praktycznie zerowy, są sprzedawane w tych samych cenach co książki papierowe. Pragniemy pokazać, że można sprzedawać więcej za mniej.


Bartłomiej Roszkowski, prezes NetPress Digital



Więcej szczegółów: blog.nexto.pl.

Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza