19.08.2012

Cyfrowe portfolio Wydawnictwa G+J Polska

Wydawnictwo G+J Polska przygotowało aplikację na iPady, która stanowi kompleksowe źródło informacji na temat wydawnictwa, jego produktów prasowych, multimedialnych i książkowych, a także projektów z obszaru New Business.


Aplikacja dostępna jest w App Store bezpłatnie. Po pobraniu na urządzenie mobilne można z niej korzystać w trybie offline. Aplikacja podzielona jest na cztery sekcje: Magazyny, Książki, Multimedia i Akcje specjalne. Użytkownik iPada znajdzie w niej najważniejsze informacje dotyczące tytułów prasowych G+J, projektów książkowych z katalogów: G+J Książki i ?National Geographic?, serwisów internetowych, a także akcji specjalnych organizowanych pod szyldem magazynów z portfolio G+J.


W sekcji Magazyny zawarte są informacje o tytułach G+J Polska, w podziale na segmenty:




  • Magazyny luksusowe: ?Gala?, ?Glamour?;

  • Poradniki: ?Claudia?, ?Moje Gotowanie?, ?Rodzice?;

  • Nauka i podróże: ?National Geographic Polska?, ?NG Traveler?, ?Focus?, ?Sekrety Nauki?;

  • Magazyny tematyczne: ?Śledczy?, ?Coaching?, ?Focus Historia?;

  • Corporate media: ? Kaleidoscope?, ?Itaka&Gala?.


Przy każdym tytule znajduje się krótki opis pisma, profil czytelnika, informacje dotyczące sprzedaży i czytelnictwa, a także cennik reklamowy wraz z harmonogramem produkcji magazynu.


Sekcja Książki zawiera podstawowe informacje o wydawnictwie książkowym G+J, prezentuje bestsellerowe tytuły i serie znanych i lubianych autorów takich jak Martyna Wojciechowska, Beata Pawlikowska czy Piotr Kraśko, a także tytuły, które w 2011 r. zdobyły nagrody w konkursach literackich.



Sekcja poświęcona Multimediom zawiera informacje o serwisach internetowych G+J: Kobieta.pl, Gala.pl, Stylio.pl, Mojegotowanie.pl, Rodzice.pl, Focus.pl, National-geographic.pl. Odyssei.pl, Epuls.pl. Znajdują się tu: charakterystyka portalu, informacje o oglądalności, profil użytkowników, cennik reklam, a także nagrody i wyróżnienia.


Sekcja Akcje specjalne prezentuje przykłady flagowych przedsięwzięć organizowanych pod markami prasowymi G+J, takie jak: plebiscyty Róże Gali i Kobieta Roku Glamour, Akcja Stylizacja miesięcznika ?Claudia", Szkoła gotowania miesięcznika ?Moje Gotowanie?, Wielki Konkurs Fotograficzny National Geographic, a także akcja Focus Pobudza Neurony.


Aplikacja powstała we współpracy z firmą Optizen Labs.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz